Допомога: якщо дитина не встигає з навчанням, їй необхідно допомагати. Причому це не повинна бути моральна допомога або організація умов для навчання і режиму дня. Ні! Дитині треба допомагати засвоювати матеріал, який вона не може здолати в школі. Перечитайте з дитиною заданий текст у підручнику, поясніть простими словами - буквально на жолудях і сірниках - вирішення задачі. Можливо, на уроці дитина відволіклася, а може просто не встигає запам'ятати той обсяг інформації, який дає дітям за урок вчитель. Знову ж, дітям часто складно організувати себе і змусити виконувати всі завдання. У будь-якому випадку це не повинно бути причиною того, що у дитини з'явиться пробіл у знаннях. Давайте допомагати дітям вчитися.

Ми чомусь звикли до давно відомих і логічно завершених кінців казок. Дійсно, все логічно закінчено в казках: ріпку витягнули, колобка лиса з´їла, Червона Шапочка і бабуся залишилися живими і неушкодженими, Попелюшка і принц одружилися, семеро козенят залишилися жити-поживати з мамою-козою. Здавалося, що тут можна придумувати і вигадувати. Дж. Родарі вважає, що не тільки можна, але й корисно, і пропонує метод «А що потім?». Спочатку поміркуємо: ріпку витягнули, як її ділили − хто їм заважав при цьому, хто більше всього потрудився для цього; колобка з´їла лиса − а може бути, колобок в животі у лисиці став за допомогою чарівних слів велетнем і почав заважати лисиці; що зробили рятувальники Червоної Шапочки і бабусі з лиходієм вовком; а як живуть Попелюшка і принц, одружившись, − може, їм знову заважає мачуха з її дочками; а коза і семеро козенят побудували собі неприступну фортецю, неприступну навіть для вовка. Як бачите, варіанти є, вони будуть своєрідними і у дітей, залежно від їх рівня сприйнятливості і аналізу казки, від рівня творчої уяви, яка інтенсивно розвивається у цій першій казково-творчій діяльності.

Поради вчителя батькам:

  • Навчаючи дитину калiграфiчно писати, необхiдно враховувати її iндивiдуальнi особливостi: нахили, особливостi зору (короткозорiсть, далекозорiсть), вiдхилення в моторицi (тремтiння пальцiв, посмикування руки пiд час письма i т. iн.).

Search